بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


این روزها سکوت تو از حمایت من مهم تر و با ارزش تر است!

منتهی دیگر اینکه هواداران تیم با وجود آنکه می دانند حق با چه کسی است و حتی اگر اینگونه تحلیل کرده باشند که  سرمربی تیم با بازیکن تیمش پدر کشتگی داشته و این موضوع را بهانه کرده تا وی را اخراج کند،باز نباید آب به  آسیاب دشمنان و مغرضان تیم بریزند و با کشیدن بحثهای نخ نما شده ای چون؛قلعه نویی نوچه پروری می کند،قلعه  نویی چرا چند سال قبل بازیکنان تیم را همراه خود به سپاهان برد،اگر مظلومی بود هم قرمزها را دوباره چهار بار پی  در پی می برد و هم این اتفاقات نمی افتاد و ....بدون اینکه بخواهند در حال به تیشه زدن به ریشه تیم می باشند!
آقایان هوادارای که می گویید از قلعه نویی بدت می آید و حتی اگر تیم را قهرمان جهان کند بازهم از وی خوشت نمی  آید!آقا و یا خانم هواداری که می گویید قلعه نویی فرهاد مجیدی را بخاطر اینکه تماشاگران بیشتر ازوی متنفر نشوند به تیم برگرداند و الی  آخر....لطفا اگر از سرمربی استقلال خوشتان نمی آید به احترام پیراهن و نام بزرگ استقلال سکوت  کنید!حمایت کردن پیشکشتان نخواستیم....فقط سکوت کنید!
ان شاالله اگر تیم قهرمان شد مطمئنا سهم شماها را بیشتر از کسانیکه یک فصل تمام از تیم حمایت کردند در این  موفقیتهای تیم و قلعه نویی می دانیم!سکوت شما چند برابر حمایت کردن ما برای تیم ارزش دارد.این را خوب می  دانیم که برای جشن قهرمانی شما هم هستید! این را خوب می دانیم....چون در آن روز استقلال و نامش برای شما  مهم میشود و شما در آن روز مدعی می شوید بخاطر استقلال به جشن و پایکوبی پرداخته اید و موفقیت بازیکنان و  سرمربی تیم اصلا برایتان مهم نبوده است!ایرادی بر شما نمیگیریم،با وجود یک فصل موش دواندن و چوب لای چرخ  تیم گذاشتن در روز قهرمانی به خاطر اینکه مهر استقلالی بر پیشانیتان خورده شما را نیز سهامدار موفقیتهای  تیم  می دانیم! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 12 / 1391برچسب:هواداران,خودزنی مجدد,حاشیه ها,حنیف عمران زاده,قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com